İlk Kurabiyelerim

 




Herkese gönülden merhaba

  Bugün biraz geçmişe dönmek, aslında en başa yani şeker hamuruyla tanıştığım ilk güne gitmek istedim.

  Şeker hamurlu kurabiye ve pasta yapmayı çok merak ediyordum. Sürekli internetten araştırıyordum ama hiç uygulama yapmamıştım. Eşim bu merakımı biliyordu. Bigün bana çok güzel bir süpriz yapıp beni kursa kaydettirmiş. Hiç aklımda yoktu kursa falan gitmek. Ama o kadar mutlu olmuştum ki anlatamam. Kurs günü gelmişti. Allahım ne kadar heyecanlıydım anlatamam. Çocukları eşime bırakıp tuttum kursun yolunu. Vakit nasıl geçti anlamadım. Çok güzel bir gün geçirmiştim ve kafamdaki tüm soru işaretleri gitmişti. Yaptığım kurabiyelere baktıkça inanamıyordum.Allahım gerçekten bunları benmi yapmıştım. Bu duygu gerçekten anlatılamayacak kadar güzeldi. Eve geldiğimde eşimden aldığım yorumlar süperdi.
  Böyle bir günü bana yaşattığın için sana çok teşekkür ediyorum canım.İyiki hayatımdasın...
 

0 yorum:

Yorum Gönder