Uuç Uuç böceğim

 



Herkese Selam

  Bir önceki yazımda da söylediğim gibi heyacanım hala devam ediyor. Ama bu heyacanı çok sevmeye başladım. Artık yazmaya korkmuyor hatta çocuklardan fırsat bulup biran önce ekran karşısına geçmek istiyorum. Çünkü sizlerle birşeyler paylaşmak çok hoşuma gidiyor.
  Bugün sabah 6 da kalktım evde biraz işim vardı. Şimdi oğlumu uyuttum. Şuan çok yorgunum ama ilk fırsatta karşınıza gelmek istedim.
  Sizlere yakın zamanda yaptığım şirin mi şirin 1 yaş ve uğur böceği temalı pastamı göstermek istiyorum.
  Gamze Hanım beni arayıp minik kızı Zeynep için yaptırmak istediği pastanın resmini yolladığında çok beğendim. Konseptte bazı değişiklikler yapmak istedi ve o şekilde çok daha hoş olacağı belliydi. O kadar zevkli bir çalışma oldu ki nasıl bittiğini anlamadım. Uğur böcekleri pastaya o kadar yakıştı ki anlatamam. Bittiğinde bakmaya doyamıyordum. 
   Gamze Hanımla buluştuğumuzda eşiyle birlikte gelmişti. Pastayı teslim ettiğimde o kadar  beğendiler ki anlatamam.Buda beni çok mutlu etti tabi...
   Minik Zeynep'e tekrardan hayırlı bir ömür diliyor, Gamze Hanıma da yaptığı güzel yorumlar için çok teşekkür ediyorum.
  

0 yorum:

Yorum Gönder